Blog verhuisd naar www.ugsamsungapp.nl

Afgelopen jaar (2012) had deze blog volgens de statistieken van WordPress meer dan 100.000 views…! Daarom heb ik mijn blog verhuisd naar een eigen domein: www.ugsamsungapp.nl

Binnenkort hoop ik een nieuwe versie van mijn App uit te brengen, waarbij o.a. het terugkijken van Uitzending Gemist uitzendingen op datum (meer dan een week terug) en het zoeken van uitzendingen op de uitzending gemist server weer werkt, dus check regelmatig deze blog op www.ugsamsungapp.nl

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Blog verhuisd naar www.ugsamsungapp.nl

  1. peter zegt:

    we zijn erg blij dat je er de tijd voor wil nemen om deze app nog overzichterlijker en uitgebreider wild maken.misshien krijgen we dan ook nog eens sbs jippie GOED BEZIG

  2. Pol Verwijs zegt:

    ik wil deze app downloaden, maar dat lukt niet

    • jjmelse zegt:

      Graag even reageren via http://www.ugsamsungapp.nl. Wat lukt er niet?

      • Stijn zegt:

        Wat Pol Verwijs waarschijnlijk bedoelt is dat een aantal links naar de “voorbereidingspagina” niet werken op het nieuwe domein:

        ***Niet gevonden. Helaas, maar de door u opgevraagde pagina kon niet worden gevonden. Misschien kan zoeken helpen.***

        Btw topapp!

        En volgende keer zal ik op ander domein reageren 🙂

  3. Martin zegt:

    Het is een fantastische app. Moet je nagaan dat ik uitzendinggemist op mijn Samsung smarttv (e serie 2012) gewoon heb. Maar da’s gewoon te beperkt.

    Inderdaad, het zoeken en verder terug kijken is een feature die erg mooi is. Ik heb namelijk gezien op de website van uitzendinggemist een programma wat wij lang geleden keken en daar gewoon nog steeds online en te bekijken.

    Via de ‘officiele’ app van Samsung heb je erg weinig. Los van het (rare) feit dat daar uitzendingen soms spontaan stoppen en dat heb ik met jou app nog niet gehad.

    Als programmeur toch wel benieuwd, is dit nu Java of een vorm van C ? 🙂

Geef een reactie

